صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

نرم افزار فشرده سازی قوی و قدرتمند WinZip Self Extractor v4.0.8672

WinZip Self Extractor نام نسخه ای متفاوت از سری مجموعه نرم افزارهای فشرده سازی winzip می باشد. این نرم افزار همانند برنامه winzip برای فشرده سازی فایل ها و یا پوشه ها به کار می رود با این تفاوت که برای استفاده از فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزار winzip نیازی نمی باشد و شما قادرید تا فایل های فشرده شده را بر روی هر سیستم دیگری به راحتی اجرا نمایید. این نرم افزار دارای ویژگی های منحصر به فردی هم می باشد که در ادامه مطلب به آن اشاره شده است.

 

WinZip Self نرم افزار فشرده سازی قوی و قدرتمند WinZip Self Extractor v4.0.8672

 

.: ادامه مطلب :.

فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11.60.18 RC4 Final

نرم افزار PowerArchiver 2010 11.60.18 RC4 Final یکی از برنامه های فشرده سازی موجود می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی می باشد. PowerArchiver یکی از نرم افزارهایی است که در زمینه فشرده سازی فایل ها می تواند به عنوان یک مرجع بسیار قدرتمند عمل کند. این نرم افزار کامل که از فرمت های مختلف پشتیبانی می نماید محیط های کاربری جذاب نیز داشته و قابلیت پشتیبانی از ده ها پوسته مختلف را دارد. این ابزار قدرتمند امکان فشرده سازی ، خارج نمودن از حالت فشرده ، رایت انواع سی دی و دی وی دی وهمچنین blue-ray را نیز دارا می باشد. ظاهر زیبای نرم افزار PowerArchiver و محیط بسیار User Friendly آن نخستین ویژگی چشمگیر این نسخه از نرم افزار از که به زیبایی طراحی شده و کاربر می تواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند. وجود اسکین ها و پوسته های مختلف و قابلیت تعویض آن برای ایجاد تنوع و هرچه زیباتر ساختن محیط نرم افزار را می توان دیگر ویژگی خوب این بخش نامید. امکان ساخت ایمیج با پسوند ISO ، سرعت بالا در فشرده سازی ، امکان امن تر نمودن فایل با پسورد گذاری در سطوح مختلف ، دسترسی آسان به منوهای نرم افزار از طریق راست کلیک در محیط ویندوز از قابلیت های مهم PowerArchiver نیز محسوب می شوند.

 

powerarchiver فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11.60.18 RC4 Final

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: نرم افزار PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Final یکی از برنامه های فشرده سازی موجود می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی می باشد, PowerArchiver یکی از نرم افزارهایی است که در زمینه فشرده سازی فایل ها می تواند به عنوان یک مرجع بسیار قدرتمند عمل کند, این نرم افزار کامل که از فرمت های مختلف پشتیبانی می نماید محیط های کاربری جذاب نیز داشته و قابلیت پشتیبانی از ده ها پوسته مختلف را دارد, این ابزار قدرتمند امکان فشرده سازی , خارج نمودن از حالت فشرده , رایت انواع سی دی و دی وی دی وهمچنین blue-ray را نیز دارا می باشد, ظاهر زیبای نرم افزار PowerArchiver و محیط بسیار User Friendly آن نخستین ویژگی چشمگیر این نسخه از نرم افزار از که به زیبایی طراحی شده و کاربر می تواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند, وجود اسکین ها و پوسته های مختلف و قابلیت تعویض آن برای ایجاد تنوع و هرچه زیباتر ساختن محیط نرم افزار را می توان دیگر ویژگی خوب این بخش نامید, امکان ساخت ایمیج با پسوند ISO , سرعت بالا در فشرده سازی , امکان امن تر نمودن فایل با پسورد گذاری در سطوح مختلف , دسترسی آسان به منوهای نرم افزار از طریق راست کلیک در محیط ویندوز از قابلیت های مهم PowerArchiver نیز محسوب می شوند, powerarchiver فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Final برخی ویژگی های کلیدی این نرم افزار PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Final : - پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های ۷-ZIP, ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR,GZ, TAR,BZ2, BH, RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ, و BZIP2 - پشتیبانی و استخراج کردن فرمت های ایمیج CD و DVDها مانند: ISO, BIN, IMG و NRG - پشتیبانی از فرمت های XXE, UUE, و yENC که بر مبنای Base64 تبدیل شده اند - امکان استخراج و فشرده سازی فضایی نامحدود از فایل های فشرده سازی - امکان استخراج و یا فشرده سازی همزمان فایل به طور نامحدود - سرعت بسیار زیاد در انجام عمل فشرده سازی - کاهش حجم فایل بعد از فشرده سازی به بیشترین حد ممکن - پشتیبانی از انواع فایل های زیپ با بایت ها و روش های مختلف - امکان آپلود فایل ها بعد از فشرده سازی به هاست یک سایت (از طریق ارتباط با FTP) - امکان Drag کردن فایل ها از بیرون به درون نرم افزار و برعکس - قابلیت ویرایش فایل های متنی در یک فایل فشرده شده (بدون استخراج) - امکان جستجو در بین فایل های یک آرشیو - تولبار (نوار ابزار) اختصاصی که به صورت کامل قابل خصوصی سازی می باشد - امکان تغییر ظاهر و پوسته های مختلف - و… password فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Finalپسورد فایل: www,downloadha,com download فشرده ساز قدرتمند PowerArchiver 2010 11,60,18 RC4 Finalلینک دانلود – 8,2 مگابایت | لینک کمکی ,
  • قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

    محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

     

    winrar قویترین نرم افزار فشرده ساز Winrar 3.90 Final

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: دانلود برنامه win rar, دانلود برنامه کمپرسور, دانلود فشرده ساز, فشرده ساز,
  • محبوبترین فشرده ساز با نام Winrar 4.1 Beta 2 32bit & 64bit

    WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز .بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

     

    winrar محبوبترین فشرده ساز با نام Winrar 4.1 Beta 2 32bit & 64bit

     

    .: ادامه مطلب :.

    قوی ترین نرم افزار فشرده سازی WinZip Pro 16.0 Build 9686 (قابل حمل)

    WinZip یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد. این نرم افزار با داشتن امکانات جامع و افزایش بهره وری نشان داده است که این برنامه یک نرم افزار طلایی در زمینه فشرده سازی فایل ها می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید با سرعت و امنیت بالا به فشرده سازی فایل ها و یا استخراج سازی آنها بپردازید که این کار به افزایش فضای سیستم شما کمک بسیاری می کند. همچنین در فرستاده شدن سریعتر ایمیل ها نیز مفید می باشد. از قابلیت های جدید این نسخه از برنامه می توان به فشرده سازی عکس ها تا ۲۵% آن هم بدون تغییر کیفیت عکس اشاره کرد.

     

    Winzip قوی ترین نرم افزار فشرده سازی  WinZip Pro 16.0 Build 9686 (قابل حمل)

    .: ادامه مطلب :.

    کاهش حجم فایل های آفیس و عکس ها توسط FILEminimizer Suite 7.0.0.235 x86-x64 (قابل حمل)

    FILEminimizer Suite ترکیبی از عملکردهای نرم افزارهای FILEminimizer Office و FILEminimizer Pictures تحت یک واسط کاربری جدید ومنحصربفرد ومستقیم با قابلیت استفاده آسان می باشد. این نرم افزار فایلهای PowerPoint, Word, Excel و فایلهای تصاویر را تا میزان %۹۸ فشرده سازی می نماید تا بدین وسیله در میزان فضای مصرفی ذخیره سازی برروی هارد دیسک شما صرفه جویی گردد. این برنامه از یک واسط مستقیم پشتیبانی می نماید که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا حجم فایلهای اسناد اداری و نیز عکس های خود را بدون تغییر فرمت و کیفیت فایل اورجینال بهینه سازی نمایید. این برنامه با مایکروسافت آفیس یکپارچه می باشد و نیز با برنامه های ایمیل با پشتیبانی از Microsoft Outlook و کلاینت های Lotus Notesسازگاری داشته و می تواند فایلهای پیوست آفیس و تصاویر شما را بصورت مستقیم قبل از فرستادن بهینه سازی نماید. بااستفاده از این نرم افزار بسادگی می توانید از محدودیت های حجمی ارسال فایل توسط ایمیل عبور نمایید ونیز دیگر انبوهی از ایمیلها در جعبه نامه های شما انباشته نمی شوند. علاوه بر این، نرم افزار از ایمیل سرورهای Microsoft Exchange و Lotus Domino نیز پشتیبانی می نماید.

     

    FILEminimizer Suite کاهش حجم فایل های آفیس و عکس ها توسط FILEminimizer Suite 7.0.0.235  x86 x64 (قابل حمل)

    .: ادامه مطلب :.

    استخراج سریع فایل های فشرده با ExtractNow 4.6.4.0

    ExtractNow ابزاری کاربردی و مفید می باشد که می تواند انواع فایل های ZIP, RAR, ACE, ARJ, CAB, CHM, CPIO, DEB, DMG, HFS, ISO, LZH, LZMA, MSI, NSIS, RPM, UDF, WIM, XAR, Z, SIT و JAR را برای شما اکسترک نماید . کار با این برنامه بسیار ساده و راحت می باشد به طوری که می توانید با کلیک راست برروی فایل موردنظر ، آن را اکسترک کنید که برای اکسترک کردن گزینه های مختلفی پیش رو دارید . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، حذف فایل ها و یا بستن برنامه پس از استخراج ، استخراج فایل در دایرکتوری جاری ، به نام پوشه یا پوشه های مورد علاقه ، سازگاری کامل با دو فرمت محبوب ZIP و RAR و … از سایر ویژگی های این نرم افزار مفید می باشند .

     

    ExtractNow استخراج سريع فايل هاي فشرده با ExtractNow 4.6.4.0

     

    .: ادامه مطلب :.

    ورژن جدید قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.10 Final – 32 & 64 Bit

    WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

     

    winrar ورژن جدید قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.10 Final   32 & 64 Bit

     

    .: ادامه مطلب :.

    برترین فشرده ساز دنیا با نام WinRAR 4.11 Final – ۳۲ & ۶۴ Bit

    WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

     

    winrar برترین فشرده ساز دنیا با نام WinRAR 4.11 Final – 32 & 64 Bit

    .: ادامه مطلب :.

    ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

    WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

     

    winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

     

    .: ادامه مطلب :.

    فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2012 13.00.26 Final

    PowerArchiver نرم افزاری قدرتمند و بسیار کامل برای فشرده سازی و خروج از حالت فشرده فایل ها و فایل های فشرده می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده می باشد ولی در کنار توانایی ایجاد فایل های بکآپ و همچنین رایت بر روی لوح های فشرده نیز از جمله امکانات PowerArchiver محسوب می شود. تمام مراحل انجام کار این نرم افزار درون یک پنجره خاص مربوط به نرم افزار انجام می شود که بیانی دیگر این نرم افزار دارای محیط Explorer می باشد. 

    قابلیت دیگر این نرم افزار امکان اتصال به سرورهای FTP و انتقال اطلاعات به این سرورها می باشد. در واقع PowerArchiver صرفا یک نرم افزار فشرده ساز نیست بلکه یک نرم افزار کامل در زمینه فشرده سازی ، خروج از حالت فشرده سازی ، انتقال فایل ها به سرور FTP و رایت آنها روی لوح های فشرده می باشد. بخش رایت این نرم افزار میتواند انواع فایل های ایمیج و فشرده را رایت نماید و یا اینکه یک فایل ایمیج از لوح فشرده شما یا اطلاعاتتان ایجاد کند. 

    ابزارهای این نرم افزار برای فشرده سازی نیز امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت های ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO و… می باشد. توانایی قفل گذاشتن روی فایل های فشرده شده و تعمیر فایل های فشرده خراب و ادغام چندین فایل فشرده و یا چند تکه کردن فایل های فشرده از دیگر امکانات جزئی این نرم افزار است. برای مطالعه قابلیت های کلیدی جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

     

    powerarchiver فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2012 13.00.26 Final

    .: ادامه مطلب :.

    قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283

    WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

     

    WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283

     

    .: ادامه مطلب :.

    قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480

    WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 

     

    WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480

     

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    نرم افزار فشرده سازی قوی و قدرتمند WinZip Self Extractor v4.0.8672

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود